ارتباط اسهال و نارسایی کلیه چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه رابطه ای بین اسهال و نارسایی کلیه است؟ اسهال یک علامت دستگاه گوارش از نارسایی کلیه است. تجمع بیش از حد کراتینین، نیتروژن اوره خون و سایر مواد زائد در بدن بیمار می تواند بسیاری از احساس بیماری مانند خستگی، تهوع، بی اشتهایی می شود. اگر درمان نشود، بیمار می تواند استفراغ جدی، سوء هاضمه، اسهال، حجم خون پایین و یا حتی کاهش سریع از عملکرد کلیه توسعه.

چرا بیمار نارسایی کلیه آسان است برای به دست آوردن اسهال؟

هنگامی که نارسایی کلیه پیشرفت می کند، ایمنی کاهش خواهد شد. با ایمنی پایین، باکتری ها و ویروس می توان به راحتی برای حمله به بدن ما در نتیجه منجر به اسهال.

آیا می اسهال نارسایی کلیه می شود؟

بر اساس این گزارش، بدون درمان به موقع، اسهال نیز می تواند بسیاری از عوارض و نارسایی حاد کلیه القاء یکی از آنها است. اما نه همه اسهال می تواند نارسایی کلیه می شود، در اینجا ما به آنهایی که جدی مراجعه کنید. هنگامی که مردم به اسهال، حجم خون موثر بدن خواهد شد کاهش شدید را تجربه کنند. جریان خون به کلیه ها خواهد شد به طور ناگهانی کاهش می یابد و باعث hypoperfusion در کلیه ها. علاوه بر این، اسهال می تواند از دست دادن آب، اختلالات الکترولیتی، سوء تغذیه و محیط داخلی مختل شود. به عنوان یک نتیجه، کلیه ها خواهد شد اختلال و عملکرد کلیه خواهد شد را از دست داده و نارسایی کلیه رخ خواهد داد.

اگر چه بیشتر از نارسایی حاد کلیه ناشی از اسهال را می توان با درمان به موقع و مناسب درمان هستند، 10٪ -20٪ ممکن است به نارسایی مزمن کلیه، که سخت به درمان توسعه وجود دارد.

چگونه برای درمان نارسایی مزمن کلیه؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نوآورانه بر اساس TCM است، و با هدف تعمیر کلیه اختلال و دوره نقاهت بعد عملکرد کلیه. این متفاوت از درمان های سنتی و استفاده خارجی است. از طریق برنامه های کاربردی بالینی، این درمان ثابت شده است که امن، مناسب و موثر است. با کمک این درمان، پیشرفت نارسایی کلیه می تواند متوقف شود، حتی معکوس شود. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر از آن، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم چت.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد نارسایی کلیه، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل می باشد. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/kidney-failure-symptoms/1410.html





:: برچسب‌ها: علائم نارسایی کلیه، نارسایی کلیه، اسهال ,
:: بازدید از این مطلب : 1005
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: